شاتر استوک فارسی

شاتر استوک فارسی

شاتراستوک پایان دغدغه های یک طراح! | شاتر استوک چیست؟

شاتر استوک فارسی یکی از پرجستجوترین موضوعاتی است که اکثرا توسط کسانی که مشغول کارهای گرافیکی هستند و همچنین کسانی که کارشان طراحی و چاپ است جستجو می شود. اگر شما هم موضوع شاتر استوک فارسی را جستجو کرده اید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 

جهت خرید مجموعه کامل شاتر استوک میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

خرید شاتر استوک با تخفیف

 

 

یکی از بزرگترین دغدغه های این افراد یعنی طراحان و گرافیست ها و همچنین طراحان وب پیدا کردن عکس با کیفیتی است که در عین باکیفیت بودن بتواند بیشترین گویایی را در باب آن موضوع خاص داشته باشد. فارغ از اینکه شما یک فرد حرفه ای یا آماتور باشید بدون شک برایتان اتفاق افتاده است که شاید ساعتها بدنبال یک عکس باکیفیت در موضوعی خاص بوده اید ولی در انتها به نتیجه ای نرسیده اید. بزرگترین مشکل جستجوی عکسها در گوگل دو موضوع است: یکی عدم گستردگی و تنوع عکسها درباره موضوع خاص و دیگری کیفیت پایین عکسها.

 

 

گرچه افراد آماتور هم با دردسرهای پیدا کردن عکس دلخواه باکیفیت در گوگل مواجه هستند اما هیچ گاه به اندازه افراد حرفه ای و کسانی که کارشان طراحی است مویشان در این راه سفید نشده است! امان از روزی که شما مقداری کارتان بالاتر از سطح آماتور بالاتر بروند و به دنبال یک عکس با خصوصیات موردنظرتان باشید. اینجاست که میبینید با یک مشکل بزرگ مواجه شده اید. تا به حال هیچ پژوهشگری عمر تلف شده ی بشر در راه پیدا کردن یک عکس مناسب در اینترنت را اندازه نگرفته است! اما اگر این امکان وجود داشت، قطعا از دیدن نتیجه آن تحقیق حیرت زده می شدیم.

 

به عقیده ی نگارنده بعد از میل به جاودانگی و ثروتمند شدن و سلامتی و رستگاری، پیدا کردن سریع یک عکس باکیفیت در گوگل آرزوی مشترک همه انسانهاست!

 

اگر وبلاگ نویس هستید یا دانشجو یا محقق، بارها تجربه کرده اید که مدت زمانی که باید وقت صرف کنید تا یک عکس مناسب را پیدا کنید گاها بیشتر از مدت زمانی است که برای تحریر بخش نوشتاری مقاله تان صرف می کنید.

 

گروه قبلی یعنی محققین و دانشجویان و …، هرچقدر هم که دل پری داشته باشند در مقابل طراحان و فوتوشاپ کاران حرفی برای گفتن ندارند! علت هم مشخص است. این افراد بیشترین نیاز را به عکس و وکتور دارند. و همچنین حساسیت شان بسیار بیشتر از سایر افراد است و به راحتی هر عکسی را برای طراحی هایشان استفاده نمی کنند. در واقع همان مثال مشکل پسند بودن در اینجا صدق می کند.
طبق یک حساب سرانگشتی این عزیزان بیش از نیمی از عمر گرانبهای خودشان را به جای صرف کردن در طراحی، در راه پیدا کردن عکس مناسب طراحیشان تلف میکنند!

 

شاتر استوک فارسی

مشکلات جستجوی عکس:

تصور کنید شما یک طراح هستید و برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی به یک عکس خاص ( مثلا تصویر مردی که یک پوشه را به همکارش که یک خانم است میدهد ) نیاز دارید. شاید در ابتدا که طراحی این تراکت را به عهده گرفتید خیال نمی کردید که ممکن است پیدا کردن همین یک عکس چندساعت از وقتتان رو بگیرد.

 

مشکل پیدا کردن عکس مناسب زمانی دوچندان میشود که شما دقیقا بدنبال یک عکس باکیفیت هستید و علاوه بر این آشنایی کاملی با زبان انگلیسی ندارید و به همین جهت توانایی جستجو در سایتهای خارجی را ندارید.

 

همین درد مشترک سبب شد که برخی از شرکتها به این فکر بیوفتند که سایتهایی را راه اندازی کنند که فقط مخصوص دانلود عکس باکیفیت باشد و کاربرها بتوانند در دسته بندی های مختلف و موضوعات مختلف عکس موردنظرشان را پیدا کنند.

 

تفاوت این سایتها با بخش گوگل ایمیج این است که این سایتها دقیقا برای کاربری راه اندازی شده که بدنبال عکس باکیفیت است. به همین دلیل پیدا کردن یک عکس در این سایتها تا حد بسیار زیادی باعث بهبود نتیجه و صرفه جویی در وقت می شود.

 

این سایتها که تعدادشان هر روز دارد بیشتر از قبل می شود به سه دسته کلی تمام رایگان، پولی و رایگان-پولی تقسیم میشوند. در دسته سوم بخشی از عکسها بصورت رایگان و بخش عمده ی عکسها هم بصورت پولی به کاربران ارائه می شود. اصول چنین سایتهایی اینست که بعد از مدتی ( ممکن است چندماه و یا چندسال) فایل پولی خود را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در ادامه تعدادی از سایتهای معروف در زمینه دانلود عکس را معرفی خواهیم کرد:

 

 

بهترین وب سایت های دانلود عکس:

شاتر استوک فارسی

سایت: gratisography

Gratisography سایتی رایگان و دارای هزاران عکس هنری و باکیفیت

 

سایت: unsplash

سایت Unsplash هم یک سایت دانلود عکس محسوب می شود که بصورت مداوم عکسهای جدید را منتشر میکند.

 

سایت: superfamous

Superfamous این سایت هم دنیایی از عکسهای باکیفیت خصوصا عکسهای هوایی را داراست. تنها نکته این سایت این است که اگر در دنیای اینترنت از این عکس استفاده کردید حتما باید منبع را ذکر کنید وگرنه این شرکت می تواند این تخلف شما را گزارش دهد.

 

سایت: pexels

سایت Pexels هم در خودش دنیایی عکس باکیفیت دارد و هر روز هم به تعداد عکسهایش اضافه می شود. این سایت برخلاف سایت قبلی شامل قوانین کپی رایت نمی شود و میتوانید بدون استرس در کارهایتان استفاده کنید.

 

سایت: pixabay

Pixabay  هم یکی دیگر از سایتهای دانلود عکس است که به راحتی میتوتنید عکس موردنظرتان را در آن پیدا کنید.

 

سایتPinterest


pinterest  یکی از سایت هایی است که در یک سال اخیر با سرعت بسیار زیادی در بین مردم عادی و کسانی که کارشان طراحی است محبوبیت پیدا کرده است. در این سایت هم می توانید به انواع موضوعات از جمله پیدا کردن عکس باکیفیت در موضوعی خاص دسترسی داشته باشید.

 

و در نهایت سایت: Shutterstock

باوجود دیگر رقبا همچنان موضوع  سایت های شاتر استوک فارسی جزو پرجستجوترین موضوعات کاربران است.

 

البته ناگفته نماند که شاتر استوک یک سایت رایگان نیست و برای دسترسی به عکسها باید عضو این سایت باشید و برای اشتراک یک روزه و یک ماهه و یک ساله اش هزینه خیلی زیادی را پرداخت کنید! بالاخره قیمت گذاری این سایت براساس دلار می باشد و این دلار است که قیمتش پله پله تا ملاقات خدا می رود!

 

 

روشهای دریافت عکس از سایتهای دانلود عکس به چه شکل است؟

همان طور که گفته شد برخی از سایتها رایگان و یا نیمه رایگان هستند و به راحتی میتوانید عکسها را دریافت کنید. اما برای دسته ی دوم که پولی هستند دو راه وجود دارد: یکی استفاده از سایت های فارسی واسطه ای برای تهیه عکس است.

 

 

به اینصورت که عکس مورد نظرمان را که در شاتراستوک یا هر سایت دیگری دیده ایم به این سایتهای واسطه ای  معرفی میکنیم و این سایتهای واسطه در ازای پول آن عکس را در اختیار ما میگذارند. روش بعدی به این صورت است که اکانت روزانه و ماهانه یا سالانه دریافت کنیم و در ازای پرداخت چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان از خدمات این سایت بهره مند شویم.

 

 

شاتر استوک

سایت شاتر استوک برای همه طراحان شناخته شده است. بارها مشاهده کرده اید که بعد از جستجوی یک موضوع در بخش عکس گوگل یا گوگل ایمیج عکسهایی باکیفیت و جذاب برایتان نمایش داده می شود. همین که قصد دانلود آن را دارید متوجه می شوید که در سرتاسر آن عکس، لوگوی شاتراستوک یا در اصطلاح واترمارک قرار داده شده. در واقع شاتر استوک با این ترفند از دانلود مفت و مجانی عکسهایش جلوگیری می کند! به همین خاطر اگر قصد دسترسی به چنین عکسهایی را دارید باید براساس آنچه قبلا گفتیم و در ادامه خواهیم گفت عمل کنید.

 

 

شاتر استوک ایرانی:

شاتر استوک فارسی

کسانی که شاتر استوک فارسی را جستجو می کنند چه کسانی هستند؟ این عزیزان در واقع بدنبال سایت هایی هستند که بتوانند از طریق آن عکسی که در سایت شاتر استوک دیده اند را دانلود کنند.

 

اما امروزه مجموعه های آماده ای  تهیه شده اند که به راحتی می توانید بدون دردسر و یکباره به تمامی عکسهای موجود در شاتراستوک دسترسی پیدا کنید. تصور دسترسی به هزاران عکس باکیفیت هر طراحی را وسوسه می کند!

 

شاید پیش خودتان بگویید که خوب چه نیازی است که این مجموعه های آماده را تهیه کنم؟ اگر قرار هزینه کنم خودم عضو سایت شاتر استوک می شوم و عکسهایم را دانلود میکنم. اما با یک حساب سرانگشتی میبنید که جدای از هزینه ی خیلی بالای اینترنت بابت دانلود این چندهزار عکس، باید روزها و با این وضعیت اینترنت شاید هفته ها بدون یک دقیقه استراحت مشغول دانلود عکسها باشید. یعنی تقریبا یک راه پرهزینه و پردردسر و غیرممکن.

 

شاید اصلا سوال کنید که فایده خرید این مجموعه آماده چیست در حالیکه در برخی از سایت ها عکسها را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. اینجا هم باید عرض کنیم که با توجه به حجم بالای مجموعه عکسهای شاتراستوک شما برای دانلود همه ی آن عکسها باید هزینه سرسام آوری بابت حجم اینترنت متحمل شوید. علاوه بر این همان سایت های رایگان هم، محدودیت دانلود دارند و بیش از یک تعداد خاص نمی توانید دانلود داشته باشید!

 

از قدیم گفته اند که “چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی” . وقتی که مجموعه های آماده عکسهای سایت شاتراستوک مربوط سالهای مختلف وجود دارد، واقعا چرا باید این همه دردسر کشید و وقت و انرژی و پول هزینه کرد.

 

 

شاتر استوک فارسی:

پیشنهاد سایت پاپوچاپ به شما خرید مجموعه باکفیت شاتر استوک فارسی سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ است. اگر طراح هستید یا اگر به هر دلیلی نیاز شدیدی به داشتن عکسهای مختلف باکیفیت دارید بدون ذره ای معطلی برای خرید این مجموعه بی نظیر اقدام کنید. تصور کنید با این خرید می توانید بیش از یک و نیم ترابایت عکس و وکتور باکیفیت سایت شاتراستوک را در هارد شخصی خود داشته باشید.

 

طراحی موفق خواهد بود که در کارش به دریایی از عکس و وکتور وصل باشد و در کمترین زمان بتواند یک اثر باکیفیت خلق کند. و این یعنی شما به این مجموعه نیاز خواهید داشت!

 

این مجموعه شامل میلیونها عکس و وکتور باکیفیت سایت شاتر استوک در سالهای مختلف است و شما  می توانید چه به صورت یکجا یعنی کل مجموعه ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ و چه بصورت جداگانه یعنی یک یا چند سال مختلف را خریداری کنید.

 

 

حجم عکس های شاتر استوک:

یقینا حتی اگر قصد داشته باشید که فقط یک سال مشخص را خریداری کنید باید به داشتن یک هارد اکسترنال فکر کنید که این به دلیل وجود عکسهای زیاد و باکیفیت در مجموعه است. به همین دلیل برای خرید این مجموعه دو راه دارید:

 

روش اول دریافت عکس ها:

راه اول این است که هارد اکسترنال مناسب و دارای فضای کافی را از طریق پست و یا بصورت حضوری بدست ما برسانید تا عکس ها در اختیارتان قرار بگیرد.

 

 

روش دوم دریافت عکس ها:

راه دوم هم این است که هزینه هارد اکسترنال را پرداخت کنید تا مجموعه پاپوچاپ برای شما یک هاردر به انتخاب خودتان خریدای کند. در روش دوم باید به این نکته توجه کنید که هزینه هارد اکسترنال به نرخ روز محاسبه می شود.

 

 

خرید مجموعه shutterstock

از طرق مختلف می توانید برای خرید مجموعه shutterstock  اقدام می کنید. برای این کار می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق صفحه فروشگاهی سایت پاپوچاپ اقدام کنید. سایت پاپوچاپ این مجموعه عظیم را با تخفیف فوق العاده 50 درصدی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد! فقط باید در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید مجموعه کامل شاتر استوک از سالهای 2011 تا 2018 را دارید باید به فکر یک هارد اکسترنال 2 ترابایتی باشید.

 

شاتر استوک فارسی

فواید داشتن شاتر استوک:

  • یکی از حسن های این مجموعه دسته بندی شدن عکسهاست. از این طریق به راحتی میتوانید وارد پوشه مورد نظر شوید و عکس دلخواهتان را پیدا کنید.
  • با توجه به تعداد بسیار زیاد این مجموعه از محالات است که بتوانید طی چند روز حتی اگر نخوابید همه ی عکسهایش را تماشا کنید. این اتفاق برای خود ما هنوز اتفاق نیوفتاده و هنوز نتوانسته ایم بعد از چندسال تمام عکسهایش را تک به تک تماشا کنیم.
  • خوب دوست عزیز! تصمیم با شماست! داشتن ابزار در هر کاری از اوجب واجبات است. و قطعا مجموعه شاتراستوک یک ابزار قوی برای شما خواهد بود.

 

 

 

شما نیز برای دریافت مجموعه عکس های شاتر استوک فارسی میتوانید از طریق سایت پاپوچاپ اقدام کنید. ما مجموعه کامل شاتر استوک را با هزینه ی کمتر + هدیه به شما تقدیم میکنیم:)

0936-9198619

همچنین ببینید

شاتر استوک 2016

شاتر استوک 2016

با خرید شاتر استوک 2016 ، مجموعه ی شاتر استوک 2017 را هم هدیه بگیرید! …

14 نظر

  1. وای مطالبتون عالییی بود. واقعا خوشم اومد خیلی خودمونیه

  2. سلام خسته نباشید. اگر بخوام فقط مثلا شاتر استوک 2017 هم بگیرم این تخفیف 20 درصدیه شاملم میشه؟ و اینکه نحوه ی پرداخت به چه صورته

    • ادمین سایت

      با سلام خدمت شما.متاسفانه درصورتی میتونید از تخفیف 50 درصدی استفاده کنید که مجموعه کامل شاتر استوک رو خریداری کنید. نحوه ی پرداخت هم بصورت کارت به کارت هستش

  3. مینا گودرزی

    سلام خسته نباشید مرسی خیلی خوب کلا توصیحات قرار میدید تو سایتتون مرسی
    توی خرید اینترنتی که قرار دادید هزینه ی کل مجموعه هستش من فقط یکی از سال ها رو میخوام.سال ۲۰۱۸
    چحوری باید اونجا مشخص کنم که پولم کمتر حساب شه؟

    • ادمین سایت

      با سلام متشکرم از شما.جهت تهیه ی شاتر استوک یکی از سال ها میتوانید با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید و از طریق کارت به کارت به خرید این مجموعه اقدام نمایید. فقط توجه فرمایید که در صورت خرید مجموعه کامل شاتر استوک تخفیف 50 درصدی شامل شما خواهد شد.
      باتشکر

  4. salam merci az shoma babat matlab khobeton.hanoz takhfif hast? man t chand roz ayandeh mikham

    • ادمین سایت

      با سلام خدمت شما. بله هنوز تخفیف 50 درصدی شاتر استوک پابرجاست.

  5. زینب منتظریان

    عالی

  6. شاتر استوک عالیه دمتون گرم هزینه ش قبلا گرفتم ازتون 700 تومن بود الانم همونه یا بیشترش کردید

    • ادمین سایت

      سلام و عرض ادب. لطف دارید. در صورتی که از مشتریان قدیمی ما بودید برای شما تخفیف ویژه در نظر گرفته میشه.

  7. من شاتر استوکرو ازتون گرفتم عالی بود فرد بسیار محترم و خوبی پاسخگو بودن دمشون گرم حلالتون باشه

    • ادمین سایت

      سلام و عرض ادب. لطف دارید. مبارکتون باشه. وظیفه بوده قربان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *