همکاری در فروش فروشگاه آنلاین

همکاری در فروش فروشگاه آنلاین

در این قسمت قرار است با شما درباره همکاری در فروش فروشگاه آنلاین پاپوچاپ صحبت کنیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که با شبکه های اجتماعی چون تلگرام یا اینستاگرام آشنایی دارید و جویای کار هستید حتما این مقاله را با دقت مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال می توانید آنرا از طریق کامنت، تماس و یا تلگرام مطرح نمایید.

 

امروزه همکاری در فروش فروشگاه آنلاین یکی از لذت بخش ترین، کم ریسک ترین و پرفروش ترین و جدیدترین کسب و کارها محسوب می شود. در ابتدا یک نکته مهم را عرض کنم که شاید برخی از شما عزیزان تجربه همکاری در فروش بصورت واسطه ای و مجازی را داشته و بعد از یک مدت رها کرده اید و همین حالا که این مقاله را مطالعه می کنید احساس می کنید که این پیشنهاد هم چیزی شبیه به آن تجربه های به ظاهر ناموفق شماست.

 

ابتدا باید بدانید که هیچ تلاشی در کسب تجربه و آشنایی با فنون جدید فروش شکست محسوب نمی شود. شاید در تجربه های گذشته خود شما اقدام به فروش اقلامی چون دکوری، ظروف چینی، لباس زنانه و بچه گانه و غیره کرده باشید و آن چه را که انتظار داشته اید به آن نرسیده اید.

 

تا همین جای کار شما یک قدم جلوتر از دیگرانی هستید که هیچ تجربه ای در بحث فروش آنلاین نداشته اند. بازار فروش اقلام و هدایای تبلیغاتی در فضای اینستاگرام و تلگرام به شدت داغ است. کافی است سری به اینستاگرام بزنید تا ببینید چه تعداد صفحه مشغول فروش این محصولات هستند. بطور کل از جمله پرفروش ترین صفحات مجازی اقلام چاپ سابلیمیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همکاری در فروش چاپ روی تیشرت
همکاری در فروش لیوان
همکاری در فروش پیکسل
همکاری در فروش تابلوفرش
همکاری در فروش همه محصولات
و…

نحوه اجرای همکاری با ما

و حالا وقت آن فرا رسیده است که اصل مطلب که همان چگونگی همکاری شما در فروش محصولات پاپوچاپ است را خدمتتان توضیح می دهیم.پس با ما در ادامه همراه باشید تا به طور کامل با نحوه ی همکاری با مجموعه پاپوچاپ را آشنا شوید.

 

1-استفاده از شبکه های اجتماعی

در ابتدا شما می توانید عکس محصولات خام سابلیمیشن به همراه چاپ طرح دلخواه که به روی آنها انجام شده است را از ما دریافت کنید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی همچون آپارات،فیس بوک،یوتیوب،تلگرام و از همه مهم تر اینستاگرام قرار دهید.

 

2-نحوه ی قیمت گذاری محصولات

علاوه بر این عکسها ما به شما لیست اقلام و همچنین قیمت همکاری را برایتان ارسال میکنیم. شیوه تسویه حساب هم به این شکل می باشد که شما مبلغ مدنظر خودتان را که قطعا بالاتر از قیمت همکاری می باشد به مشتریان اعلام می کنید. واریز مبلغ به شماره حساب شما انجام خواهد شد.

 

سپس شما باید عکسهای دریافتی از مشتری را برای ما ارسال کنید و تمام. سایر کارها از جمله طراحی، چاپ و ارسال به مشتری به عهده ماست. در نهایت شما سود کار خودتان را از مبلغ دریافتی کسر کرده و براساس قیمت همکاری سهم پاپوچاپ را واریز می نمایید.

 

باعث افتخار است که اعلام کنیم در حال حاضر چندین نفر از عزیزان به همین شکل با مجموعه پاپوچاپ مشغول همکاری می باشند و براساس میزان ساعتهای فعالیت، درآمدهایی بین 1 الی 3 میلیون تومان فقط از طریق همکاری در فروش در ماه دارند.

 

حتی اگر دارای شغل هستید هم می توانید این پیشنهاد را بعنوان شغل دوم اجرایی کنید. از جمله دلایل طلایی این پیشنهاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم نیاز به سرمایه اولیه
عدم نیاز به مهارت خاص
عدم نیاز به دفتر یا مغازه جهت فروش
انجام همه کارها به جز ثبت سفارش اولیه توسط مجموعه پاپوچاپ
سود خوب به شرط داشتن صبر و کسب مهارت در فروش مجازی
و…

 

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی داشتیم بصورت خلاصه درباره همکاری در فروش فروشگاه های آنلاینی همچون پاپوچاپ با شما صحبت کنیم. هرجایی که هستید و در هر ساعتی از شبانه روز در حال خواندن مقاله هستید با ما تماس بگیرید تا با جزئیات دقیقتر از این پیشنهاد مطلع شوید. شاید امسال سال متفاوت کسب و کار شما باشد!

0936-9198619

 

سوالات متداول:

درصد شما در فروش چه مقدار می باشد؟

درصد سود شما با توجه به نوع جنس متفاوت است اما به طور کل با توجه به قیمت همکاری مناسبی که پاپوچاپ برای شما عزیزان در نظر گرفته شده و اینکه قیمت گذاری برای این محصولات متنوع است میزان این سود از 20 الی 50 درصد متغیر می باشد.

چه کارهایی بر عهده شماست؟!

کارهایی که بایستی شما انجام دهید باگزاری عکس ها،ثبت سفارش و ارسال عکسهای مشتریان برای ماست.توجه فرمایید طراحی،چاپ و ارسال محصول به آدرس مشتریان بر عهده ی مجموعه ی پاپوچاپ است.

هزینه ارسال به عهده کیست؟

هزینه ی ارسال بر عهده مشتریان بوده و شما بایستی به صورت جداگانه دریافت کنید و یا به روی قیمت نهایی محصول اعمال کنید.