شاتر استوک ایرانی

شاتر استوک ایرانی : کامل ترین پکیج شاتر استوک به همراه تخفیف ویژه!

آنچه در ادامه خواهید خواند پیرامون شاتر استوک ایرانی می باشد. همانطور که پیشتر، در مقاله ( شاتر استوک فارسی ) توضیح داده شد پیدا کردن عکس مناسب و باکیفیت نیاز همه ی انسان های امروزی در هر سطح و جایگاه و میزان تحصیلات است.

 

شاتر استوک ایرانی

 

تقریبا نمی توان فردی امروزی را پیدا کرد که تا به حال در راه جستجوی یک عکس مناسب در اینترنت ساعتها وقت صرف نکرده باشد. پیدا کردن یک عکس مناسب نیاز هر انسان امروزی است.  این جستو میتواند بصورت مستقیم باشد یا بصورت غیر مسقیم.اگر تمایل به دریافت اطلاعات کاملی درمورد شاتر استوک ایرانی را دارید،خواهشمندم با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید….

 

 

مجموعه شاتر استوک شامل چه سال هایی است؟

قبل از اینکه بخواهیم ادامه مطلب در مورد شاتر استوک ایرانی را خدمتتان ارائه دهیم، لازم است بگوییم این پکیج شمال عکس های گرد آوری شده از سال های زیر و با تخفیف ویژه ی پاپوچاپ میباشد:

  • شاتر استوک 2011
  • شاتر استوک 2012
  • شاتر استوک 2013
  • شاتر استوک 2014
  • شاتر استوک 2015
  • شاتر استوک 2016
  • شاتر استوک 2017
  • شاتر استوک 2018

شاتر استوک

 

نیاز مستقیم:

تصور کنید شما یک دانشجوی رشته ی عمران هستید که قصد دارید در پروژه ی خود از تصاویر مربوط به اسکلت سازی ساختمان ها استفاده کنید. با یک سرچ ساده در بخش عکس گوگل در می یابید که پیدا کردن عکس مورد نظر شما کمی مشکل است. یا عکس با آن خصوصیت مدنظر شما وجود ندارد و یا اینکه بر روی آن آدرس سایت یا یک متن نوشته شده است.

 

بدون شک نمی توان در پروژه ی دانشگاهی از عکسهای بی کیفیت و یا دارای نوشته و نشانی سایتهای دیگر استفاده کرد.

 

و یا مثلا تصور کنید شما یک طراح تیشرت هستید و طرح ها مختلفی را جهت چاپ بر روی تیشرت نیازمندید. این بار هم مساله ی اصلی شما دسترسی به عکسهای باکیفیت است. قطعا بدون دسترسی به یک منبع کامل عکس و طرح و وکتور کمیتتان برای طراحی لنگ است.در اینجاست که شاتر استوک ایرانی به کمک شما خواهد شتافت:)

 

 

 

نیاز غیرمستقیم:

یک مرغ فروش هم بصورت غیرمستقیم با معضل پیدا کردن عکس مناسب در اینترنت رو به رو است. یک مرغ فروش تصمیم می گیرد که برای فروشگاه خود یک بنر زیبا طراحی و نصب کند. برای این کار به یک دفتر خدمات چاپ بنر مراجعه می کند.

 

طراح هم برای اینکه بتواند یک طراحی زیبا و مناسب فروشگاه مرغ فروشی داشته باشد نیاز به عکسهای باکیفیت مرغ و یا گوشت و ماهی دارد. پس به این طریق یک فروشنده ی مرغ و گوشت و ماهی هم برای اینکه بتواند یک بنر زیبا داشته باشد بصورت غیرمستقیم نیازمند عکسهای باکیفیت است.

 

شاتر استوک ایرانی

 

برخلاف تصور عموم نتایج نشان داده شده در بخش گوگل ایمیج  Google Image  تمام اسناد موجود در اینترنت نیستند. یعنی اگر بطور مثال در نتیجه ی جستجوی کلمه ” Fish ” ده هزار عکس نشان داده شود، باید دانست که این 10 هزار عکس همه ی عکسهای موجود در اینترنت نیستند.

 

این مساله در مورد سایر مطالب نیز صدق می کند. مثلا پژوهشگران بخوبی می دانند که اگر بدنبال مقالاتی پیرامون یک موضوع خاص هستند بهتر است که آنرا در سایتهای مربوطه و و مخصوص مقالات علمی سرچ کنند نه موتور جستجوی گوگل.

 

سایتهایی مانند ScienceDirect برای دسترسی به میلیون ها مقاله و پایان نامه هستند. پایان نامه ها و مقالاتی که قطعا نمی توان بسیاری از آنها را در موتور جستجوی گوگل یافت.

 

در مورد مساله ی عکس نیز چنین است. این یک تصور غلط است که گوگل ایمیج یک منبع کامل برای پیدا کردن عکسهای مناسب و باکیفیت باشد. در مقاله ی (شاتر استوک) چند سایت مناسب برای پیدا کردن عکسهای باکیفیت معرفی شده است. شاتراستوک یکی از آن سایت هاست.

 

 

 

شاتراستوک چیست؟

شاتر استوک shuterstock یک شرکت امریکایی است که در سال 2003 توسط جان اورینگر که در آن زمان 29 سال سن داشت تاسیس شد.

 

کار اصلی این شرکت ارائه ی میلیون ها عکس و ویدئو و آهنگ برای استفاده ی آزاد است. منظور از استفاده ی آزاد اینست که در  صورت پرداخت یکبار هزینه شما می توانید برای همیشه از آن استفاده کنید و مشکلی از بابت قانون کپی رایت نداشته باشید.

 

گرچه این شرکت ویدئو و قطعات موسیقی هنرمندان را نیز ارائه می دهد اما آنچه که با آن شاتراستوک را می شناسند دارا بودن یک آرشیو بزرگ عکس و ارائه ی آنها به مشتریان است.

 

شما برای دسترسی به عکسهای باکیفیت شاتراستوک باید عضو این سایت باشید و در ازای استفاده از عکسهای موجود در سایت شاتراستوک، هزینه پرداخت کنید.

 

شاتر استوک ایرانی

 

البته از آنجا که در ایران رعایت قوانین مربوط به کپی رایت خصوصا در رابطه با سایت های خارجی چیزی شبیه به جوک است، کمتر کسی را می توانید پیدا کنید در ایران عضو این سایت باشد و در ازای پرداخت پول از خدمات آن سایت استفاده کند.

 

از طرف دیگر برخی افراد هستند که با پرداخت هزینه به عضویت این سایت در می آیند و پس از دانلود بسیاری از عکسهای این سایت آنها را بصورت آرشیو در آورده و بدین صورت تحریم ها دور زده می شود!

 

به این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از یک مجموعه ی بزرگ و میلیونی شاتراستوک بهره مند شوید.

 

 

شاتر استوک 2018:

مجموعه ی شاتر استوک 2018 یک مجموعه ی بزرگ دارای عکسهای مربوط به سال 2018 از سایت شاتراستوک است. این مجموعه که دارای بخش های مختلف است دارای حجمی حدود 300 گیگابایتی است.

 

 

شاتر استوک 2017:

مجموعه شاتر استوک 2017 نیز همانند آنچه در بالا گفته شد دارای عکسهای باکیفیتی است که در سال 2017 در سایت شاتراستوک بارگزاری شده است. در واقع با خرید این مجموعه شما بصورت یک جا تمامی این عکسها را دارا خواهید بود. این مجموعه نیز دارای حجمی حدود 300 تا 400 گیگابایتی است.

 

 

شاتر استوک 2011-2018:

مجموعه ی شاتر استوک پاپوچاپ یک مجموعه ی کامل به حجم تقریبا 1.6 ترابایت می باشد که تمامی عکسهای بارگزاری شده از سال 2011 تا 2018 در سایت شاتر استوک را دارا می باشد. با خرید مجموعه ی کامل 2011-2018 صاحب میلیونها عکس و وکتور باکیفیتی که در گوگل قابل مشاهده نیست شوید.

 

شاتر استوک ایرانی

خرید شاتر استوک ایرانی:

درصورتی که قصد خرید و یا مشاوره بیشتری درمورد شاتر استوک ایرانی دارید،میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

0936-9198619

همچنین ببینید

شاتر استوک 2018

شاتر استوک 2018

شاتر استوک  2018 : ارزانتر از همه جا شاتر استوک 2018 مجموعه ای شامل عکسهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *