سایت چاپ پیکسل

سایت چاپ پیکسل: بهترین و ارزان ترین سایت و فروشگاه پیکسل

اگر به دنبال یک سایت چاپ پیکسل خوب با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین کار هستید قطعا فروشگاه ما میتواند به شما کمک کند چرا که ما زمانی فعالیتمان را در زمینه ای شروع میکنیم که بهترین آن باشیم:)

پیکسل چیست

 

جالبه بدانید که سایت پاپوچاپ در اوایل فعالیتش فقط به چاپ روی تیشرت بسنده کرده بود و برای چاپ روی پیکسل تصمیماتی نگرفته بود اما با گذشت زمان ما تبدیل شده ایم به یک سایت چاپ پیکسل خوب، که همواره پیکسل هایی ارزان و با کیفیت را خدمت مشتریان ارائه میدهد.اما قبل از اینکه در مورد خرید پیکسل با شما صحبت کنیم ، لازمه تا توضیحات کوتاهی در مورد خود پیکسل دهیم و آنهایی که در این زمینه آشنایی ندارند متوجه موضوع شوند.

 

 

معنی پیکسل:

مطمئنا برای شما سوال پیش آمده است که پیکسل دقیقا به چه معناست و ریشه آن از کجاست. معمولا به پیکسل بج سینه میگویند و واژه ی بج به معنی نشانه،امضا و علامت میباشد. پس پیکسل را تقریبا میتوان نشان روی سینه معنی کرد. به همین علت است که بیشتر شرکت ها و مراسمات برای نشانه گذاری هر شخص از این پیکسل ها استفاده میکنند.

 

یک سایت چاپ پیکسل باید نهایت سعی و تلاشش را کند تا با کیفیت ترین کار را تحویل مشتری دهد چراکه پیکسل ها اندازه های بزرگی ندارند تا با دیدن آن به سرعت متوجه طرح و زیبایی آن شوید. تمام پیکسل ها در سایز های کوچکی هستند که لازمه زیبایی آن چاپ و طراحی خوبش است.

 

پیکسل چیست

سایزهای پیکسل:

پیکسل ها در اشکال مختف هندسی وجود دارند که میتوان به دایره ای،مستطیلی،مربعی،بیضی اشاره کرد. اما بهترین و پر طرفدارترین آنها نوع دایره ای هستند که در سایزهای زیر موجود میباشند.

  • ۲۵ میلی متری
  • ۳۲ میلی متری
  • ۳۷ میلی متری
  • ۴۴ میلی متری
  • ۵۸ میلی متری
  •  ۷۵ میلی متری

 

 

جنس پیکسل ها:

معمولا جنس پیکسل ها در چهار دسته ی کلی: پلاستیکی،چوبی،آهنی و چرمی هستند که اگر صادقانه بخواهم بگویم خدمتتان، پیکسل های آهنی خیلی جذابیت بیشتری نسب به چوبی ها دارند:)

 

 

اجزای تشکیل دهنده ی پیکسل ها:

اگر یک پیکسل را از نزدیک دیده باشید واقعا چیز عجیبی ندارد و کلا از 4 قسمت رویی،زیرین،طلق روی آن و سوزن یا آهن ربایی که در پشت آن قرار دارد تشکیل شده است.

 

 

 

پیکسل ها در کجاها استفاده میشوند؟

همانگونه که گفته شد بسیاری از سازمان ها ، موسسات و … برای سنجاق کردن آن بروی لباس استفاده میکنند. اما پیکسل ها فقط مخصوص این ها نیستند و اشخاص مختلفی از آن بعنوان یک هدیه ی هنری استفاده نموده و به یکدیگر کادو میدهند.

 

هرچند ارزش کادو به قیمت آن نیست اما به دلیل کم هزینه بودن این پیکسل ها معمولا برای کادو دادن به شخص خاصی از تعداد بیشتری استفاده کرده و آنرا یکجا کادو میدهند. مثلا کار جالب یکی از مشتریان ما اینگونه بود که به عنوان هدیه ای به همسرشان ، جملات کوتاهی که یادآور خاطرات مشترک با ایشان بوده است را بروی انواع پیکسل چاپ کرده و خدمتشان کادو دادند که میتواند ایده ای جالب برای هدیه تولد باشد.

 

 

پیکسل سنجاقی:

پیکسل ها عموما دو دسته هستند یا بصورت سنجاقی که پشت آنها سوزنی دارد جهت متصل کردن به سطوح مختلف، ازجمله البسه. و یا اینکه مغناطیسی هستند که آهنربایی در پشت خود جهت متصل کردن به جاهایی همچون یخچال را دارند.

پیکسل چیست

 

قیمت پیکسل سنجاقی:

قیمت های پیکسل ها متفاوت هستند و هیچ وقت نمیتوان به این قیمت ها اتکا کرد اما اگر قیمت خام پیکسل سنجاقی را مثلا در سایز 44 میلی متری بخواهید معولا دونه ای 700 الی 1000 تومان میباشد.ولی اگر قیمت چاپ روی آنها را هم بخواهید طبیعتا قیمتش از این بالاتر خواهد رفت.

 

 

چاپ پیکسل ارزان:

همانطور که از ابتدا گفتیم تقریبا ما به یک سایت چاپ پیکسل تبدیل شده ایم و پیکسل هایی مخصوص اربعین ، اعیاد ، مناسبت های دیگر و …. را با ارزانترین قیمت به تولید رسانیده ایم. اگر به دنبال پیکسل هایی با چاپ ارزان هستید میتوانید با ما در تماس باشید:

0936-9198619

 

همچنین ببینید

پیکسل چیست

پیکسل چیست

پیکسل چیست ؟ | کامل ترین توضیحات در مورد پیکسل + خرید در مقاله پیکسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *