شاتر استوک 2017

با خرید شاتر استوک 2017 یک هدیه ویژه از پاپوچاپ دریافت کنید!

شاتر استوک 2017 مجموعه ای بی نظیر شامل عکسهای بارگزاری شده در سایت شاتر استوک در سال 2017 است. همانطور که پیشتر در مقالات { شاتر استوک فارسی } و { شاتر استوک 2018 } توضیح داده شد شاتراستوک می تواند تا حد بسیار زیادی مشکل پیدا کردن عکس و وکتور را برای شما حل کند.

 

شاتر استوک 2017

 

این عکسهای فوق العاده که در سایت شاتر استوک بارگزاری شده اند هر روزه توسط عکاسان و طراحان از سراسر جهان در اختیار سایت شاتر استوک قرار می گیرد. آنچه سایت شاتر استوک را یک سایت بی نظیر برای جستجوی عکس می کند چند مورد است:

 

  • جامعیت از لحاظ تعداد
  • موضوع بندی
  • کیفیت بالای عکسها

 

در واقع برخلاف تصور کاربران آماتور اگر بدنبال یک عکس با خصوصیاتی خاص هستید جستجوی در بخش عکس گوگل کار بسیار غیرحرفه ای محسوب می شود. زیرا این بخش از گوگل تنها یک موتور جستجوی واسطه است.

 

شاتر استوک 2017

 

در حالیکه در سایت شاتراستوک شما در حال جستجو در یک سایتی هستید که اتفاقا به همین خاطر راه اندازی شده و برخلاف گوگل تعداد عکسهای بیشتر و باکیفیت تری را در اختیار شما قرار می دهد. در عین حال که این سایت می توان حلال مشکلات باشد یک ایراد بزرگ( لااقل از نگاه ما کاربران ایرانی) دارد و آن پولی بودن عکسهاست.

 

در واقع شما برای بهره مندی از محتویات این سایت باید پول پرداخت کنید. به همین خاطر برای طراحانی که بدنبال یک عکس یا وکتور خاص هستند بارها پیش آمده که پس از جستجوهای بسیار در نهایت عکس دلخواهشان را در سایت شاتر استوک پیدا کرده اند و از آنجا که خرید از یک سایت خارجی نیاز به یک حساب بانکی بین المللی دارد از این خرید صرف نظر می کنند و حسرت داشتن آن عکس را می خورند.

 

شاتر استوک 2017

البته سایتهای ایرانی هم وجود دارند که با داشتن حساب بین المللی بعنوان واسطه برای شما آن عکس را خریداری کرده و یا اینکه برای شما اشتراک ماهانه یا سالانه می خرند و در این میان حق واسطه گری خود را در یافت می کنند.

 

 

 

 

 

اگر نیاز شما تنها یک یا چندعکس است این سایت ها می توانند مشکل شما را حل کنند. اما اگر جزو افرادی هستید که نیازتان به عکس های باکیفیت همیشگی است خرید شاتر استوک بهترین کار ممکن است.

 

براساس تجربه و آنچه از مشتریانمان دریافت کردیم این مجموعه مناسب طراحان صنعتی، طراحان کارت ویزیت و بروشور و …، طراحان تیشرت، دفاتر تبلیغاتی و … است.

 

 

 

شاتر استوک فارسی:

اگر طراح باشید می دانید که پیدا کردن عکس های مناسب و البته خاص برای طراحی چقدر وقت گیر است. با خرید مجموعه شاتر استوک به یک باره می توانید به چندصد هزار عکس و وکتور باکیفیت دسترسی پیدا کنید.

 

شاتر استوک 2017

 

شاتر استوک رایگان:

باید صراحتا عرض کنیم که چنین چیزی در واقع وجود خارجی ندارد! بله. گرچه حجم عکسها مربوط به هر سال با هم متفاوت است اما بطور میانگین حجم هر مجموعه عکس شاتر استوک برای هر سال مابین 100 تا 600 گیگابایت است.

 

حال تصور کنید که بخواهید خودتان این عکسها را از طریق سایت های موجود دانلود کنید. با یک محاسبه ساده می توان دریافت که دانلود رایگان این مجموعه نه تنها برای شما رایگان نخواهد بود که پولی چندبرابر را از جیب شما خارج خواهد کرد.

 

 

 

پکیج شاتر استوک:

حتی در صورت اینکه از اینترنت رایگان هم بهره مند هستید باز هم خرید پکیج شاتر استوک برای شما مناسب تر است. برای روشن شدن این موضوع هم کافیست در نظر بگیرید که با توجه به سرعت اینترنت در کشور چندساعت یا روز طول میکشد که این حجم از عکس را دانلود کنید.

 

شاتر استوک 2017

 

دانلود مجموعه شاتر استوک 2017:

اگر قصد دانلود مجموعه شاتر استوک 2017 را دارید ما با توجه به دلایلی که در بالا ذکر شد، خرید مجموعه ی کامل و آماده ی شاتر استوک 2017 را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

هدیه ویژه:) با خرید شاتر استوک 2017 ، مجموعه شاتر استوک 2016 را هم از پاپوچاپ رایگان دریافت کنید.

0936-9198619

 

 

همچنین ببینید

شاتر استوک ایرانی

شاتر استوک ایرانی

شاتر استوک ایرانی : کامل ترین پکیج شاتر استوک به همراه تخفیف ویژه! آنچه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *