شاتر استوک 2018

شاتر استوک  2018 : ارزانتر از همه جا

شاتر استوک 2018 مجموعه ای شامل عکسهای مربوط به سال 2018 از سایت شاتر استوک است.همانطور که پیشتر در مقاله { شاتر استوک ایرانی } توضیح داده شد، مجموعه عکسهای شاتر استوک یک مجموعه بی نظیر از عکسها و وکتورهاست. مجموعه ای که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی عکس مورد نظر خود را در میان هزاران عکس باکیفیت انتخاب کنید.

 

شاتر استوک 2018

 

بنابراین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هم چنین خرید شاتر استوک 2018 میتوانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

شاتر استوک موسسه ای است که توسط جان ارینگر در سال 2003 تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در کشور امریکاست. این شرکت توانسته است که یک مجموعه ی بزرگ چند ده میلیونی متشکل از عکس، ویدئو کلیپ و موزیک را تهیه کند.

 

شاتر استوک 2018

 

تمامی افراد در سراسر دنیا می توانند از طریق سایت شاتر استوک به عکس یا فیلم و یا موزیک موردنظر خود دست یابند. گرچه این سایت علاوه بر عکس، مجموعه ای چند میلیونی از ویدئوکلیپ و قطعات موسیقی دارد اما آنچه در ایران لااقل این سایت را با آن می شناسند وجود عکسهای باکیفیت و متنوع در آن است. برخی منابع تعداد عکسها و وکتورهای سایت شاتر استوک را بیش از 50 میلیون عدد تخمین زده اند.

 

 

نکته ی جالب توجه اینجاست که روزانه این سایت چندهزار عکس و وکتور باکیفیت را از سراسر جهان و از طریق عکاسان و طراحان در سایت بارگزاری کرده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

 

شاتر استوک 2018

 

قطعا برای شما پیش آمده است که میخواهید برای یک نمونه طراحی از عکسها  و وکتورهای مختلف استفاده کنید. و با گذشت دقیقه ها و یا ساعت ها جستجو در گوگل موفق نمی شوید که به عکس دلخواه خود دست یابید.

 

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخلاف تصور عموم قسمت جستجوی عکس سایت گوگل به هیچ وجه تمامی عکسهای موجود در اینترنت را در اختیار شما قرار نمی دهد.

 

همانطور که برای دستیابی به مقالات علمی جستجو در اینترنت روش صحیحی نیست و باید به سایت های مخصوصی رجوع کرد، برای دستیابی به عکس باکیفیت در یک زمینه ی خاص هم همیشه جستجو در گوگل نیاز شما را برطرف نخواهد کرد.

 

البته اگر شما یک کاربر آماتور و غیرحرفه ای هستید جستجو در گوگل به احتمال خیلی زیاد نیاز شما را برطرف خواهد کرد. اما اگر شما یک کاربر حرفه ای هستید و یا اینکه عکس موردنظر شما مخصوص یک عده ی خاص و حرفه ای است بدون شک جستجو در گوگل وقت تلف کردن است.

 

به همین دلیل می بایست به سایت های مخصوص دریافت عکس مراجعه کنید. گرچه سایتهای مختلفی در این زمینه وجود دارد اما بدون شک سایت شاتراستوک از جهت کیفیت و تنوع یک سایت قوی و بی رقیب محسوب می شود.

 

شاتر استوک 2018

 

برای دسترسی به عکسهای این سایت سه راه وجود دارد:

  • خرید اکانتهای مدت دار
  • خرید دانه ای هر عکس
  • خرید مجموعه های آماده شاتراستوک

 

 

شاتراستوک فارسی:

اگر شما بدنبال یک عکس باکیفیت و البته با موضوع و مشخصات خاص هستید بهتر است که به چیزی جز شاتراستوک فکر نکنید.

 

اگر شما یک طراح هستید و یا به هر دلیلی دسترسی به عکسهای باکیفیت در زمینه های مختلف از جمله نیازهای شماست، مجموعه شاتراستوک می تواند به شما کمک کند تا هم در هزینه ها و هم در وقت خود صرفه جویی کنید. مجموعه ی پیش رو شاتراستوک 2018 است که به شما این امکان را می دهد تا به عکسهای بارگزاری شده در سایت شاتراستوک در سال 2018 دسترسی پیدا کنید.

 

شاتر استوک 2018

 

شاتراستوک 2017 :

شاتراستوک 2017 هم همانند شاتر استوک 2018 مربوط به عکسهایی است که در سال 2017 در سایت شاتراستوک بارگزاری شده است. علاوه بر این دو مجموعه، سایت پاپوچاپ در صورت نیاز شما می تواند مجموعه های شاتراستوک مربوط به سالهای 2011 الی 2016 را نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

 

خرید مجموعه شاتر استوک:

یکی از دلایلی که مجموعه شاتر استوک سایت پاپوچاپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته، جامعیت عکسها و البته قیمت مناسب آن نسبت به سایر سایت هاست. خرید شاتر استوک حکم همان شتری را دارد که بالاخره یک روز بر در خانه ی شما خواهد نشست! پس اگر قصد خرید دارید بهتر است همین امروز اقدام کنید تا مجبور نشوید بخاطر چندماه دیرتر خریدن هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

 

 

از جمله ویژگی های عکسهای این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای عکسها
  • موضوع بندی و دسترسی آسان
  • منحصر بودن و عدم وجود آن در گوگل

 

شاتر استوک 2018

 

دانلود شاتراستوک:

با توجه به اینکه مجموعه شاتراستوک مربوط به هر سال میلادی، چیزی حدود چندصد گیگابایت حجم دارد دانلود آنها از لحاظ زمانی و مالی هیچ صرفه ی اقتصادی ندارد. مجموعه شاتراستوک جزو آن دسته از محصولات دیجیتال است که خرید آن بسیار به صرفه تر از دانلود آنست.

 

بطور مثال خرید مجموعه کامل شاتراستوک چیزی حدود 1500 گیگابایت است. با محاسبه ی قیمت هر گیگ بسته ی اینترنت متوجه خواهید شد که دانلود مجموعه شاتراستوک فارغ از اینکه چندده ساعت و یا چند روز طول می کشد، از لحاظ مالی هم به هیچ عنوان صرفه ندارد.

 

مجموعه شاتر استوک 2018 که در واقع مجموعه عکسهایی است که در سال 2018 در سایت شاتراستوک بارگزاری شده است. این مجموعه شامل بیش از 50 هزار عکس و وکتور باکفیت در زمینه های مختلف و دارای حجمی حدودا 300 گیگابایت می باشد.

 

شاتر استوک

 

جهت خرید شاتر استوک 2018 میتوانید از مشاورین ما کمک بگیرید.یادتان باشد مجموعه شاتر استوک 2018 آخرین مجموعه ی شاتر استوک میباشد که تا به حال منتشر شده است بنابراین با تهیه آن از عکس ها و وکتورهای بسیار جدیدتری برخوردار خواهید شد:)

0936-9198619

 

 

همچنین ببینید

شاتر استوک ایرانی

شاتر استوک ایرانی

شاتر استوک ایرانی : کامل ترین پکیج شاتر استوک به همراه تخفیف ویژه! آنچه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *