چاپ روی سی دی

چاپ روی سی دی: ارزان و با کیفیت !

چاپ روی سی دی در کنار چاپ روی تیشرت ، چاپ روی لیوان، چاپ روی کاشی و … از جمله خدمات مجموعه پاپوچاپ می باشد. تصور کنید یک کیف پر از سی دی و دی وی دی یک شکل داشه باشید و شما قصد دارید که بلافاصله یکی از دی وی دی های مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

چاپ روی سی دی

 

قطعا پیدا کردن یک سی دی یا دی وی دی خاص از میان دی وی دی ها و سی دی های شبیه به هم کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. نوشتن یک نام یا علامت تا حد زیادی می تواند این مشکل را برطرف کند که ما نیز به شما این اطمینان را میدهیم که تمام سفارش های چاپ روی سی دی که توسط پاپوچاپ صورت گرفته ، به بهترین شکل و با کیفیت ترین کار صورت گرفته است.

 

اگر شما یک کاربر معمولی هستید و دی وی دی های شخصی تان را جمع آوری کرده اید می توانید به همین نوشتن روی سی دی یا دی وی دی اکتفا کنید. اما گاهی اوقات ممکن است که دی وی دی ها مربوط به یک مجموعه یا شرکت باشد، به نظر شما بازهم می توان با یک ماژیک بر روی سی دی یا دی وی دی موضوع آن لوح فشرده را نوشت؟ شاید جواب شما بله باشد!

 

اما باید در نظر داشت که در این دوره کمی بی سلیقگی است که بخواهیم لوح های فشرده ( سی دی یا دی وی دی ) یک شرکت را به این شکل مشخص و توزیع کنیم.بنابراین بهترین راه حل این است که با چاپ روی سی دی ، آن هم از نوع بهترینش و در عین حال ارزانترین این مشکل را رفع کنید.

 

چاپ روی سی دی

 

امروزه متداول است که مجموعه ها و سازمانها به مناسبت های مختلف DVD ها  یا CD هایی را بین پرسنل خود یا مشتریان خود توزیع می کنند. بطور مثال یک مجموعه آموزشی که کارش تهیه و توزیع لوح های فشرده آموزش دروس کنکور است، محصولات خود را بصورت سی دی یا دی وی دی منتشر می کند.

 

قطعا اگر لوح های فشرده ی این کاور مخصوص به خود را نداشته باشند و با ماژیک بر روی آنها نوشته شده باشد، بسیار توی ذوق مخاطب می خورد.

 

و یا تصور کنید پلیس راهور به مناسبت عید نوروز لوح های فشرده ای را جهت آموزش نکات ایمنی مسافرین بین مسافران توزیع می کند. بدون شک لوح های فشرده با کاور مخصوص شامل لوگوی پلیس راهور و توضیحات بهترین نوع آماده سازی این لوح ها خواهد بود.

 

داشتن کاور علاوه بر اینکه به ما کمک کند تا از محتویات لوح فشرده باخبر شویم در زیبایی و افزایش جذابیت آن هم می تواند کمک کند. به همین علت کمتر دیده می شود که سازمانها یا مجموعه ها، لوح های فشرده ی خود را بدون کاور در اختیار پرسنل و یا مشتریان خود قرار دهند.

 

چاپ روی سی دی

 

چاپ روی سی دی کرج:

چاپ روی سی دی کرج از جمله پرتعدادترین درخواست های کاربران اینترنت در موتور جستجوی گوگل است. با توجه به نزدیکی دفتر پاپوچاپ به کرج این امکان وجود دارد که سفارشات این دسته از عزیزان در کمترین زمان انجا شده و به دستشان برسد.

 

 

اموزش چاپ روی سی دی:

در گذشته کاورهای روی سی دی ها بصورت لیبلی انجام می شد. به این صورت که ابتدا روی کاغذهای دولایه ی لیبلی چاپ صورت می گرفت و سپس آن لیبیل بر روی سی دی یا دی وی دی چسبیده می شد.

 

این نوع لیبل گرچه در آن زمان خوب بود اما محدودیت هایی را نیز به همراه داشت. از جمله ی این محدودیت ها می توان به سرعت پایین چاپ و آماده سازی و همچنین دقیق ننشستن کاور در جای خود و همچنین پاره شدن کاور اشاره کرد.

 

کاورها بصورت دایره ای با قطر 12 سانتی متر چاپ می شوند و تفاوتی بین کاور دی وی دی و سی دی نمی باشد. در مرکز این دایره هم، یک دایره کوچک به قطر 2.5 سانتی متر بصورت خالی وجود دارد که دقیقا منطبق بر سوراخ وسط سی دی است.

 

چاپ روی سی دی

 

دستگاه چاپ روی سی دی:

دستگاه چاپ روی سی دی در زمینه ایجاد کاورهای لوح های فشرده تحول چشم گیری ایجاد کرد. در این دستگاه ها چاپ بصورت مستقیم بر روی لوح فشرده انجام می شود. البته باید در نظر داشت که این لوح های فشرده مخصوص و قابل چاپ هستند و اصطلاحا به آنها لوح های Printable می گویند. در واقع این لوح ها دارای یک روکش سفید هستند که توسط دستگاه بر روی آنها چاپ صورت می گیرد.

 

امروزه دستگاه های چاپ مستقیم مختلفی در بازار وجود دارد که توانایی چاپ مستقیم بر روی لوح های فشرده ی قابل چاپ دارند. از جمله مزایای این دستگاه ها چاپ با کیفیت فوق العاده و مسقیم و همچنین با سرعت بیشتر است.

 

 

شما نیز اگر قصد سفارش چاپ روی سی دی و یا دی وی دی را دارید، میتواید با ما در تماس باشید:

0936-9198619

 

 

 

همچنین ببینید

پیکسل چیست

پیکسل چیست

پیکسل چیست ؟ | کامل ترین توضیحات در مورد پیکسل + خرید در مقاله پیکسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *