خرید عمده فرش سابلیمیشن

خرید عمده فرش سابلیمیشن: با کیفیت،با دوام و ارزانتر از همه جا:)

خرید عمده فرش سابلیمیشن ، یکی دیگر از خدماتی است که تیم پاپوچاپ همواره برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند از محصولات خام سابلیمیشن بیشتری استفاده کنند.

 

بنابراین با توجه به کیفیت بالای فرش های خام ما و هم چنین قیمت پایین تر آنها نسبت به دفاتر دیگر،این شرایط را مهیا کرده ایم تا مشتریان بتوانند به خرید عمده فرش سابلیمیشن بپردازند تا به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایند.

 

خرید عمده فرش سابلیمیشن

 

ویژگی های فرش های خام سابلیمشین پاپوچاپ:

قبل از اینکه به خرید عمده فرش سابلیمیشن و یا تکی آنها بپردازید، لازم است از ویژگی های این محصول اطلاعاتی داشته باشید که به صورت تیتر وار برایتان آورده ایم:

 

  • فرش های خام ما، از جنس پلی استر هستند و بسیار نرم و قابل شستشو
  • با توجه به 1000 شانه بودن آنها ، کیفیت چاپ بروی  آنها بسیار بالاست
  • ریشه های فرش به خود فرش متصل و با آن بافته شده است.

 

در موارد بالا یکسری از ویژگی های این محصول را مشاهده کردید که در نگاه اول شاید یک چیز معمولی باشند اما در صورت عدم وجود هر یک از ویژگی های بالا،کیفیت کار شما را قطعا پایین خواهد آمد.

 

مثلا در فرش های دیگر مشاهده میکنید که ریشه های آنها را جدا دوخته و با چسب به فرش میچسبانند.حال زمانی که این فرش ها زیر دستگاه پرس قرار گیرند ، ریشه از بدنه ی فرش جدا شده و بایستی آنرا با چسب بچسبانید. توجه کنید که این نوع فرش ها قابل شستشو نیستند. چون به راحتی ریشه ها از بین میروند.

 

مثالی دیگر: بعضا مشاهده شده است که بسیاری از فرش ها آنقدر سفت و محکم هستند که در برخی موارد حتی به زور خم میشوند که این باعث میشود کیفیت کار شما بسیار پایین آید.

 

 

فرش خام سابلیمیشن:

چاپ سابلیمیشن از جمله روش های پرطرفدار چاپ در ایران و جهان است و از طریق آن می توانید بر روی بسیاری از سطوح، چاپ نمایید. تنوع در کار از جمله علتهای پرطرفدار بودن و جذاب بودن این روش است.

 

تقریبا با در نظر گرفتن یک سری آماده سازی ها و شرایط می توان گفت که چاپ سابلیمیشن قادر خواهد بود که روی اکثر سطوح چاپ انجام دهد. پارچه، چوب، فلز، کاشی، سنگ و … از جمله سطوحی هستند که با روش چاپ می توان بر روی آنها چاپ انجام داد.

 

برای کسانی که آشنایی کمتری نسبت به چاپ سابلیمیشن دارند باید عرض کنیم منظور از چاپ روی سطوح مختلف اینست که شما می توانید مثلا عکس شخصی خودتان را بر روی یک تکه چوب و یا یک تی شرت چاپ کنید.

 

برای اینکار ابتدا باید طرح موردنظر خود را ( در اینجا عکس شخصی تان ) بر روی کاغذ چاپ کنید. سپس کاغذ را بر روی سطحی که میخواهید عکس بر روی آن چاپ شود قرار می دهید. سپس آن را در دستگاه حرارتی سابلیمیشن قرار می دهید.

 

خرید عمده فرش سابلیمیشن

 

دستگاه چاپ سابلیمیشن در واقع یک اتوی پرسی بزرگ است که می تواند همزمان به یک سطح فشار و گرما وارد کند. وقتی سطح موردنظر همراه با کاغذ پرینت شده در زیر دستگاه سابلیمیشن قرار می گیرد، با بستن دستگاه سابلیمیشن همزمان که کاغذ بر روی سطح پرس شده ، دمایی دستگاه بین 150 تا 200 درجه سانتی گراد می شود و گرمایی زیادی به کاغذ اعمال می گردد.

 

این گرمای زیاد سبب می شود که جوهر از روی کاغذ بلند شده و بر روی سطح مورد نظر بنشیند. این خلاصه ی اصول چاپ سابلیمیشن است.

 

از جمله سطوحی که می توان به راحتی بر روی آنها چاپ انجام داد، سطوح پلی استری می باشد. در واقع هر سطحی که از جنس پلی استر باشد و یا لااقل درصد قابل توجهی از مواد تشکیل دهنده ی آن پلی استری باشد، می توان بر روی آن چاپ سابلیمیشن انجام داد. بطوری که کیفیت چاپ کاملا مورد رضایت باشد.

 

از جمله مواد پلی استری پرکاربرد که در چاپ سابلیمیشن بعنوان مواد خام مورد استفاده قرار می گیرد و چاپ بر روی آنها انجام می شود می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • پرچم
  • تیشرت
  • فرش
  • کوسن

 

موارد بالا که تقریبا می توان گفت جزو مواد خام بافتنی سابلیمیشن می باشد، از جمله کارهای پرطرفدار ی هستند که مشتری های آنها، همیشگی است و جزو موادی است که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فرش ها همانطور که در مقاله { فرش خام برای چاپ } اشاره شد در ابعاد گوناگون موجود هستند. بسته به اینکه شما می خواهید عکس دلخواهتان در چه ابعادی باشد نیاز به تهیه فرش خام در آن ابعاد دارید. اصولا فرش های خام در ابعاد استاندارد تهیه می شود. ابعاد معروف و استانداردی که فرش های خام دارند شامل موارد زیر هستند:

 

  • 20 در 30 سانتی متر ( A4 )
  • 30 در 40 سانتی متر ( A3 )
  • 60 در 40 سانتی متر
  • 50 در 70 سانتی متر
  • و…

 

 

قیمت چاپ روی فرش سابلیمیشن:

قیمت چاپ روی فرش سابلیمیشن تا حد زیادی بستگی به سایز کار دارد و عامل اصلی تعیین قیمت سایز کار و قیمت فرش خام در آن ابعاد است. قیمت نهایی براساس قیمت فرش خام بعلاوه قیمت پرینت و دستمزد محاسبه می شود. بسته به مواد بکار رفته در فرآیند چاپ بطورمثال قیمت حدودی یک فرش چاپ شده 35 الی 40 هزار تومان می باشد.

 

 

 

فروش دستگاه چاپ روی فرش:

اگر قصد فعالیت در این زمینه را دارید و میخواهید از طریق چاپ روی فرش کسب درآمد کنید باید با ملزومات این نوع چاپ آشنا شوید. جهت آشنایی با ملزومات چاپ سابلیمیشن میتوانید به مقاله

{ ملزومات چاپ سابلیمیشن } مراجعه کنید.

 

تنها یک نکته را باید یادآور شویم و آن اینست که داشتن دستگاه های سایز بزرگ می تواند این شرایط را برای شما فراهم کند که فرش در ابعاد بزرگتر ( نزدیک به یک متر و بیشتر ) را نیز چاپ کنید. برای داشتن چنین توانایی شما نیاز به داشتن یک پلاتر سابلیمیشن و دستگاه سابلیمیشن بزرگ سایز دارید.

 

فرش خام برای چاپ

 

خرید و فروش عمده فرش سابلیمیشن:

همانطور که در مقالات قبلی و مطالب بالا اشاره شد،پاپوچاپ یکی از محدود دفاتری است که این فرش های خام را با قیمت کمتر از هرجای دیگر ارائه میدهد.بنابراین اگر قصد خرید عمده فرش سابلیمیشن و یا تکی این فرش ها را دارید میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

0936-9198619

 

همچنین ببینید

پیکسل چیست

پیکسل چیست

پیکسل چیست ؟ | کامل ترین توضیحات در مورد پیکسل + خرید در مقاله پیکسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *