چاپ سابلیمیشن چیست

چاپ سابلیمیشن چیست | جامع ترین مطلب درمورد سابلیمیشن!

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید بدانید چاپ سابلیمیشن چیست بهتر است که چند دقیقه ای وقت بگذارید و این مقاله را همچون مقالات قبلی پاپوچاپ، بطور کامل و با حوصله مطالعه بفرمایید.

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن چیست : چاپ سابلیمیشن در دلش موضوعات مختلفی را دارد که برای روشن شدن بهتر موضوع باید با آنها آشنا شد. به همین جهت در ادامه همه ی آنها توضیح داده خواهد شد. موضوعاتی که در ادامه توضیح داده خواهند شد عبارتند از:

 

  • پرینترهای سابلیمیشن
  • آموزش چاپ سابلیمیشن
  • چاپ سابلیمیشن با اتو
  • خدمات چاپ سابلیمیشن
  • چاپ سابلیمیشن روی پارچه
  • چاپ سابلیمیشن روی تیشرت مشکی
  • چاپ سابلیمیشن روی چوب
  • چاپ فرش سابلیمیشن
  • چاپ سابلیمیشن سه بعدی
  • چاپ سابلیمیشن لیوان
  • چاپ سابلیمیشن تیشرت
  • چاپ سابلیمیشن روی قاب گوشی
  • طرح چاپ سابلیمیشن
  • صنعت چاپ سابلیمیشن
  • چاپ سابلیمیشن کرج

 

 

صنعت چاپ از هزاران سال پیش در زندگی بشر حضور داشته و نمی توان آن را جزو صنایع جدید نام برد. گرچه از قرن هفتم میلادی واژه ی چاپ وارد فرهنگ لغت فارسی شده، اما خود عمل چاپ از حدود 5 قرن قبل از میلاد و در دوره هخامنشیان برای سخت مهرهای سلطنتی بکار گرفته میشده است.

 

با گذشت زمان انواع روش ها و تکنیک های جدید و مدرن وارد صنعت چاپ شده اند و بدنبال آن انواع دستگاه های پیشرفته پایشان به ماجرای شیرین چاپ باز شده است.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

از جمله روش های جدید که بصورت گسترده و در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد روش های زیر می باشند:

  • چاپ افست
  • چاپ سیلک اسکرین
  • چاپ تامپو
  • چاپ فلکسو
  • چاپ ترمرگرافی
  • چاپ ایچینگ
  • چاپ سابلیمیشن و…

 

 

 

 

 

چاپ سابلیمیشن چیست ؟ سابلیمیشن یکی از روش های جدید چاپ است که از آن برای چاپ بر روی سطوح مختلف با جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از طریق این روش شما قادر خواهید بود که بر روی چوب، لباس (پارچه)، فلز، سنگ، کاشی و سرامیک و …چاپ انجام دهید.

 

تصور کنید که برای تشویق تیم مورد علاقه ی خود قرار است به ورزشگاه بروید و به همین خاطر دوست دارید که روی تیشرت ساده و بی طرح خود نام و آرم باشگاه موردعلاقه تان و تصویر بازیکن موردعلاقه تان را داشته باشید.

 

اگر در اطراف شما کسی باشد که کار سابلیمیشن را انجام دهد یقینا شما را در عرض چند دقیقه به خواسته ی دلتان خواهد رساند. بله! چاپ سابلیمیشن می تواند عکس دلخواهتان را (هرچه که باشد) روی تیشرتتان چاپ کند.

 

و یا شاید شما دوست داشته باشید بر روی ساعت اتاقتان عکس فرزند دلبندتان یا عکس عاشقانه ی خودتان را چاپ کنید و هربار که میخواهید از ساعت مطلع شوید نگاهی هم به عکس محبوبتان بیندازید و لذت ببرید. اینبار هم چاپ سابلیمیشن با قابلیت چاپ بر روی چوب می تواند این کار را انجام دهد.

چاپ سابلیمیشن چیست

 

ممکن است شما صاحب یک شرکت معتبر باشید. شرکتی که روزانه مراجعین زیادی را دارد. شاید در این روزگار جالب نباشد که کارمندان و مشتریان اگر قصد نوشیدن چای یا آب یا قهوه را داشته باشند آن را در لیوانهای جور وا جور و غیرهماهنگ با هم میل کنند.

 

این بار به این فکر می افتید که لیوان هایی را با طرح دلخواه مثلا نام و لوگوی شرکت و یا تلفیقی از لوگوی شرکت و نام و چهره کارمندان سفارش دهید.

 

اینکار علاوه بر اینکه یک کار زیبا و قشنگ از لحاظ ظاهری محسوب می شود سبب این می شود که کارمندان شما از اینکه برایشان ارزش قائل شدید و وقت گذاشتید حس خوبی پیدا کنند. این جا هم باید متذکر شد که چاپ سابلیمیشن این کار یعنی چاپ طرح دلخواهتان روی لیوان را ممکن می سازد.

 

حالا که مواردی از قابلیت های چاپ سابلیمیشن گفته شد احتمالا برایتان سوال پیش آمده که این چاپ چگونه انجام می شود و شکل دستگاه سابلیمیشن چگونه است.

 

شاید تصور کنید که اینبار هم قرار است مثل یک پرینتر اداری که کاغذ را درون خود میبلعد و سپس از طرف دیگر کاغذ چاپ شده را بیرون می دهد، اشیاء مختلفی که در بالا نامبرده شدند نیز وارد دستگاهی شوند و از طرف دیگر دستگاه بصورت چاپ شده خارج شوند. مطلقا چنین چیزی نیست.

 

در چاپ سابلیمیشن ابتدا یک طرح یا الگو توسط یک پرینتر مخصوص دارای جوهر مخصوص بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ می شود. سپس این کاغذ بر روی سطحی که می خواهیم بر روی آن چاپ انجام شود قرار می دهیم.

چاپ سابلیمیشن چیست

 

و در آخر توسط دستگاه سابلیمیشن چاپ نهایی انجام می شود. در واقع دستگاه سابلیمیشن عملی همانند پرینتر را انجام نمی دهد. این دستگاه در واقع یک اتوی بزرگ است. اتویی در ابعاد مختلف. از ابعاد 30 در 30 سانتی متر گرفته تا ابعادی بالاتر از یک متر.

 

چاپ سابلیمیشن در واقع توانایی انتقال جوهر از روی کاغذ به روی سطح موردنظر است. دمای دستگاه در هنگام چاپ در محدوده ی 160 تا 200 درجه ی سانتی گراد است. این دمای بالا و گرمای ناشی از آن سبب می شود که جوهر از روی کاغذ بلند شود و روی سطح مورد نظر بنشیند.

 

 

پرینترهای سابلیمیشن:

برای اینکه بتوانید یک چاپ سابلیمیشن فوق العاده و حرفه ای داشته باشید نیاز به یک پرینتر مخصوص سابلیمیشن دارید. منظور از پرینتر سابلیمیشن پرینترهای جوهرافشانی هستند که می توانند با استفاده از جوهرهای ویژه سابلیمیشن طرح مورد نیاز برای چاپ را به شما بدهند.

 

همانطور که مکررا در مقالات قبلی توضیح داده شده کاغذ و جوهر مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن مخصوص است و استفاده از سایر کاغذها نتیجه ی خوبی را در چاپ بدنبال نخواهد داشت.

چاپ سابلیمیشن چیست

 

برخلاف جوهرهای معمولی جوهر سابلیمیشن غیرآلی و از ذرات درشت پلیمری تشکیل شده اند. از طرف دیگر کاغذهای سابلیمیشن نیز قابلیت این را دارند که در نقش یک انتقال دهنده ظاهر شوند و جوهر را بصورت موقت بر روی خود نگه دارند.

 

قابلیت جوهر سابلیمیشن اینست که برخلاف جوهرهای دیگر می تواند بر روی سطوح مختلفی که جهت چاپ سابلیمیشن آماده سازی شده ماندگار شود. کاغذ سابلیمیشن نیز قابلیت این را دارد که در اثر حرارت بالای دستگاه سابلیمیشن طرح چاپ شده روی خود را به همان صورت بر روی سطح موردنظر انتقال دهد.

 

 

اگر برای اینکار از جوهر و کاغذ معمولی استفاده کنیم مشکلات زیر پدید خواهد آمد:

 

1) بخاطر استفاده از کاغذ غیرمخصوص درصد زیادی از جوهر به خورد کاغذ رفته و درصد بسیاری کمی از آن (در نسبت به کاغذ مخصوص) منتقل می شود.

 

یعنی وقتی دو کاغذ – یکی معمولی و دیگری مخصوص- را زیر دستگاه سابلیمیشن حرارت می دهیم میبینیم که کاغذ مخصوص درصد قابل توجهی از جوهر خود را منتقل کرده اما کاغذ معمولی درصد قابل توجهی از جوهرش را حفظ کرده. این یعنی در صورت استفاده از کاغذ معمولی طرح چاپ شده روی سطح کمرنگ تر و تار تر از هنگامی است که از کاغذ مخصوص استفاده میکنیم.

 

2) در صورت استفاده از جوهر معمولی نیز مشکل ترانسفر جوهر و ماندگاری بر روی سطح موردنظر وجود دارد و چاپ پایانی یک چاپ بی کیفیت و غیرماندگار است.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

به همین دلیل است که حتما حتما باید برای چاپ سابلیمیشن پرینترهای مخصوص این نوع چاپ را تهیه کنید. پرینترها انواع مخصوصی دارند. سایز کوچک و سایز بزرگ. جهت آشنایی با مدل های معروف این نوع پرینترها می توانید به مقالات (معرفی پرینتر های سابلیمیشن) مراجعه کنید.

 

 

آموزش چاپ سابلیمیشن:

چاپ سابلیمیشن یک روش یا تکنیک است که می توان بوسیله ی آن طرح موردنظر خود ا بر روی سطوح مختلف چاپ نمود. فلسفه ی نامگذاری این روش نیز دلیل دارد. واژه سابلیمیشن  Sublimation به معنای تصعید است.

 

به تغییر حالت مستقیم ماده از جامد به مایع اصطلاحا تصعید می گویند. علت این نامگذاری هم اینست که گرمای دستگاه سابلیمیشن سبب می شود جوهر روی کاغذ طرح که بصورت جامد خشک شده است بصورت گاز درآمده و روی سطح موردنظر بشیند. به این طریق نقش روی کاغذ به همان صورت روی سطح موردنظر مثلا پارچه می نشیند.

 

البته باید توجه داشته باشید که چاپ سابلیمیشن کمی محدودیت دارد و نمی توان روی هر جسمی این چاپ را انجام داد. بطور کلی سطح مورد نظر باید دو شرط اصلی را داشته باشد:

 

توانایی تحمل دمای 160 تا 200 درجه سانتی گراد را داشته باشد.توانایی جذب و حفظ جوهر را داشته باشد.

 

نکته ی دوم نکته ی بسیار مهمی است. چاپ سابلیمیشن تنها روی سطوحی قابل انجام است که بتوانند جوهر را در خود حفظ کنند. نمی توان در چند سطر تمامی سطوح قابل و غیرقابل چاپ سابلیمیشن را عنوان نمود اما بطور کلی موادی که می توان روی آنها چاپ انجام داد دو دو دسته هستند:

 

  • بصورت ذاتی توانایی جذب جوهر سابلیمیشن را دارند. مثل تیشرت های پلی استری که بدون کوتینگ هم قابلیت انجام چاپ سابلیمیشن بر روی آنها وجود دارد.
  • یا بصورت مصنوعی این توانایی را به آنها منتقل می کنیم.

 

در واقع هرگاه سطحی داشتیم که توانایی تحمل گرمای زیاد دستگاه را داشته باشد ولی توانایی جذب جوهر را ندارد توسط عمل کوتینگ این توانایی را به اون می دهیم.

 

کوتینگ مایعی بی رنگ است که پس از آغشته کردن بر روی سطح می تواند سبب شود که آن سطح جاذب جوهر سابلیمیشن شود. باید اذعان داشت تمامی ظروف سرامیکی که چاپ روی آنها انجام می شود کوتینگ شده اند. برای اطلاع بیشتر در مورد کوتینگ و نحوه ی انجام آن می توانید مقاله ی ( کوتینگ چیست ) را مطالعه کنید.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن با اتو:

شما در منزل هم می توانید در حد یک آماتور این کار را انجام دهید. می توانید ابتدا یک عکس را روی کاغذ پرینت بگیرید. سپس آن را روی یک سطح قرار دهید (مثلا تیشرت). حال با کشیدن چندین باره ی اتو بر روی کاغذ می بینید که رنگ از روی آن بر روی تیشرت منتقل شده است.

 

حالا شما یک چاپ سابلیمیشن انجام داده اید. البته! به همین سادگی ها هم نمی توان یک چاپ سابلیمیشن خوب داشت. مثال چاپ با اتو صرفا برای این بود که با کلیت این چاپ آشنا شوید.

 

اما برای یک چاپ خوب و بدون نقص سابلیمیشن باید شرایطی را فراهم کنید که اصطلاحا به آن ملزومات چاپ سابلیمیشن می گویند که در صورت نیاز و به جهت آشنایی بیشتر می توانید به مقاله

( ملزومات چاپ سابلیمیشن ) مراجعه کنید. اما بطور اختصار ملزومات اصلی برای یک چاپ بی نقص سابلیمیشن عبارتند است از:

  • پرینتر به همراه جوهر سابلیمیشن
  • کاغذ سابلیمیشن
  • سطح کوتینگ شده و آماده سازی شده برای چاپ
  • دستگاه سابلیمیشن
  • نبود هر یک از موارد بالا یعنی عدم موفقیت در چاپ سابلیمیشن.

 

 

 

خدمات چاپ سابلیمیشن:

از آنجا که دامنه خدمات چاپ سابلیمیشن گسترده است و انواع محصولات سابلیمیشنی در بازار وجود دارد، این چاپ توانسته است پاسخگوی بسیاری از سلایق باشد.

 

در واقع هر کسی با هر سلیقه ای که باشد محال است که با دیدن محصولات سابلیمیشن جذب آنها نشود. چاپ روی لیوان، تیشرت، فرش (تابلوفرش)، پازل، بشقاب، پرچم، سنگ، کاشی، شال و … تنها بخش کوچکی از محصولات سابلیمیشن به حساب می آیند.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن روی پارچه:

همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شده است چاپ روی پارچه در دو ابعاد بزرگ و کوچک صورت می گیرد. ابعاد بزرگتر زمانیست که می خواهیم بر روی یک رول پارچه ی سفید خام یک طرح را چاپ کنیم.

 

برای اینکار از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که بصورت متوالی عملیات کوتینگ کردن و چاپ کردن روی آنها انجام می شود. اما ابعاد کوچکتر مربوط به زمانی است که قرار است بر روی یک ابعاد مشخص مثلا بر روی یک پرچم یا شال این کار صورت بگیرد.

 

این کار توسط دستگاه های پرسی سابلیمیشن انجام می شود. و نحوه انجام هم به همان صورت است که در سایر مقالات توضیح داده شده است. یعنی سه مرحله:

  • چاپ طرح روی کاغذ
  • فیکس کردن کاغذ روی پارچه
  • پرس کردن توسط دستگاه سابلیمیشن

 

 

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت مشکی:

یکی از سوالات همیشگی اینست که چاپ سابلیمیشن روی تیشرت مشکی چطور انجام می شود و آیا اصلا می توان چنین کاری کرد یا نه؟

 

در ابتدا باید گفت که چاپ سابلیمیشن بصورت عادی می تواند روی سطوح روشن انجام شود و شما نمی توانید روی سطوح مشکی اینکار را انجام دهید. در حالیکه همانگونه در مقاله توضیح داده شده در روش چاپ سیلک اسکرین شما می توانید این کار را بدون محدودیت از بابت رنگ زمینه انجام دهید.

چاپ سابلیمیشن چیست

به همین دلیل می توان گفت که یکی از بزرگترین محدودیت های چاپ سابلیمیشن همین موضوع یعنی چاپ روی تیشرت مشکی است.

 

اما می توان به طریقی این محدودیت را برطرف کرد. استفاده از پارچه های ساتنی چسب دار و کاغذهای لیبلی یکی از این روش های هستند. جهت مطالعه دقیق تر می توانید مقاله ( چاپ روی تیشرت مشکی ) را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

چاپ سابلیمیشن روی چوب:

محصولات چوبی سابلیمیشن یکی جزو متنوع ترین محصوات سابلیمیشن می باشد. انواع ساعت، زیر لیوانی، پیکسل، تابلو، تخته شاسی و … جزو محصولات چوبی سابلیمیشن می باشند. اصول چاپ بر روی چوب هم به مانند همیشه است:

 

یعنی طرح کاغذی بر روی قطعه چوب قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه سابلیمیشن پرس و چاپ می شود. برای داشتن یک چاپ باکیفیت روی چوب باید سطح آن بخوبی کوتینگ شود.

 

 

چاپ فرش سابلیمیشن:

فرش های سابلیمیشن همانطور که در مقاله ( فرش خام برای چاپ ) گفته شده است یکی از پرفروش ترین محصولات سابلیمیش است. اگر بخواهید یک تابلوفرش زیبای دستی یا ماشینی  با طرح دلخواه مثلا عکس دسته جمعی خانواده را داشته باشید باید هزینه ی زیادی را صرف سفارش و تهیه آن کنید.

 

اما با چاپ سابلیمیشن می توانید در کمترین زمان و با هزینه ای بسیار بسیار کمتر نسبت به تابلوفرش های ماشینی یا دستی آنرا تهیه کنید.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن سه بعدی:

اصولا دستگاه های سابلیمیشن موجود در بازار که به دستگاه های چندکاره( شش کاره یا هشت کاره) مشهورند توانایی این را ندارند که روی اشیای مختف با شکل و ابعاد گوناگون چاپ سابلیمیشن انجام دهند. این دستگاه ها تنها قادرند که روی سطوح زیر چاپ انجام دهند:

  • 2 نوع مدل لیوان استوانه ای و معمولی در ابعاد بزرگ و کوچک
  • کلاه
  • بشقاب بزرگ و کوچک ( روی بخش مرکزی بشقاب که تخت است)
  • تمامی سطوح صاف و تخت

 

حال اگر بطور مثال بخواهید روی تمام سطح بشقاب عمل چاپ را انجام دهید باید از دستگاه های 3 بعدی استفاده کنید. این دستگاه ها به شما این امکان را می دهند که روی سطوح (نهایتا دارای ابعاد 30 در 40 سانتی متر) غیرتخت و تخت عمل چاپ را انجام دهند. جهت آشنایی بیشتر با دستگاه های 3 بعدی 3D می توانید مقاله( معرفی دستگاه های چاپ سابلیمیشن ) را مطالعه کنید.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن لیوان:

شاید پرکاربردترین محصول سابلیمیشن را می توان لیوان دانست. امروزه لیوان های سرامیکی مختلفی در بازار وجود دارند که می توان بر روی آنها عمل چاپ سابلیمیشن را انجام داد. لیوان ساده سفید، لیوان دسته رنگی، لیوان مخروطی، لیوان طرح قلب، لیوان ست، لیوان بچه گانه، فنجان های سه تایی و … از جمله لیوان های موجود در بازار هستند.

 

چاپ سابلیمیشن چیست

 

چاپ سابلیمیشن تیشرت:

چاپ سابلیمیشن تیشرت همیشه جزو برترین و پرفروش ترین محصولات سابلیمیشنی بوده است. امروزه بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که طرح های روی تیشرتشان را خودشان انتخاب کنند.

 

و یا اینکه با توجه به حضورشان در یک مراسم مثلا تولد یا گرامیداشت یک شخص یا در برگزاری یک مسابقه ورزشی دوست دارند که طرحی خاص و متناسب با شرایط روی تیشرتشان چاپ کنند. یا ممکن است مدیری دوست داشته باشد که پرسنل مجموعه تحت مدیریتش یک تیشرت یا طرح یکسان که معرف شرکت است را بپوشند.

 

همه ی این خواستن ها با چاپ سابلیمیشن روی تیشرت انجام می شود.

 

امروزه تیشرت های سفید اسپان و ملانژ و تیشرت مدل رگلان سه مدل پرطرفدار هستند که اکثر کارها بر روی آنها انجام می شود.

 

 

 

چاپ سابلیمیشن روی گوشی:

بسیار از افراد هستند که به دلیل خاص بودن سلیقه شان قاب های موجود در بازار را نمی پسندند و تمایل دارند که قابی گوشیشان خاص باشد و ترجیح می دهند که طرح دلخواه خودشان را روی قاب گوشی چاپ کنند. چاپ روی قاب گوشی یکی دیگر از نمونه کارهای چاپ سابلیمیشن است. بطور کلی قاب های خام موجود در بارا جهت چاپ سابلیمیشن دو مدل هستند:

  • معمولی
  • سه بعدی

چاپ سابلیمیشن چیست

 

قاب های معمولی پلاستیکی هستند و براساس مدل گوشی شکلشان متفاوت است. در پشت آنها اما یک قطعه ی فلزی سفید رنگ است که عمل چاپ روی آن انجام می شود و سپس توسط چسب به بخش پلاستیکی چسبیده می شود. در واقع تنها قسمت پشتی این قابها قابلیت چاپ شدن را دارند. این قاب ها را می توان توسط دستگاه پرسی سابلیمیشن انجام داد.

 

در مقابل اما قابهایی وجود دارند که تماما سفید رنگ هستند و چاپ روی تمام سطح قاب انجام می شود. تنها یک نکته را باید در نظر داشت و آن اینست که برای چاپ روی این قابها حتما باید دستگاه سابلیمیشن 3D داشته باشید. دستگاه های سابلیمیشن سه بعدی انواع مختلفی دارند که در مقاله ( دستگاه سابلیمیشن سه بعدی ) بطور کامل معرفی شده است.

 

 

طرح چاپ سابلیمیشن:

بدون شک یکی از مشکل ترین و خسته کننده ترین کارها در روزهای شلوغ کاری پیدا کردن عکسها و وکتورهای باکیفیت است تا بتوانید توسط آن یک طرح مناسب جهت چاپ روی لباس یا لیوان تهیه کنید. اگر کمی در این زمینه سررشته داشته باشید متوجه اهمیت این موضوع هستید.

 

در این بازار رقابتی باید اندوخته هایتان تکمیل باشد. طراحی های زیبا بدون داشتن عکس ها و وکتورهای باکیفیت ممکن نیست و هرچقدر هم که طراح حرفه ای باشید کمیتتان لنگ است. بخصوص اگر سعی دارید که در زمینه طراحی تیشرت ورود کنید حتما باید مجموعه عکسهایتان تکمیل باشد. طراحی بدون دسترسی به عکسها و وکتورهای باکفیت شبیه پارو زدن یک قایق با تکه ای چوب شکسته است.

 

اگر کمی در این زمینه مطالعه یا تجربه داشته باشید قطعا نام شاتراستوک به گوشتان خورده است. همانطور که در مقاله ی ( شاتر استوک فارسی )  آمده است شاتراستوک سایتی است که مجموعه ای بزرگ از عکسها و وکتورهای باکیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

البته برای اینکار باید عضو این سایت باشید و در ازای پرداخت پول عضویت می توانید به عکسها آن هم بصورت محدود دسترسی داشته باشید. امروزه اما این عکسها توسط شرکت های مختلف بصورت سالانه جمع آوری می شوند و تحت عناوینی چون کالکشن شاتراستوک، مجموعه شاتراستوک، شاتراستوک فارسی و … به فروش می رسند.

چاپ سابلیمیشن چیست

 

یعنی شما می توانید در ازای پرداخت هزینه ای بسیار بسیار کم و با خرید مجموعه شاتراستوک، به میلیونها عکس باکیفیت از سایت شاتراستوک که به هیچ وجه در گوگل مشاهده نخواهند شد را بصورت اورجینال در اختیار داشته باشید.

 

البته در کنار این سایت سایتهای دیگری هم هستند که عکسهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهند که در مقاله ( شاتر استوک ایرانی ) تعدادی از پرطرفدارترین این سایتها معرفی شده است. پاپوچاپ این مجموعه را باقیمیت باورنکردی در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

صنعت چاپ سابلیمیشن:

صنعت چاپ سابلیمیشن در مقایسه با چاپ سیلک اسکرین صنعتی جدید است و روز به روز در حال رشد است. امروزه دفاتر متعددی در سراسر کشور به این نوع چاپ مشغولند.

 

اگر شما هم قصد فعالیت در این زمینه را دارید می توانید با مطالعه مقالات ما پاسخ سوالاتتان را پیدا کنید و یا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید. پاپوچاپ به عنوان یک دوست و نه بعنوان یک رقیب صادقانه ترین مشاره ها را در حد توان در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

چاپ سابلیمیشن کرج:

بسیار مفتخریم که واژه ی چاپ سابلیمیشن کرج به یکی از راه های وصل ما در اینترنت به عزیزان ساکن در کرج تبدیل شده است. باوجود اینکه مخاطبان محترم پاپوچاپ از سراسر ایران با ما در ارتباطند، اما بخصوص برای شهروندان کرجی انتخاب مناسبی است . زیرا با توجه به نزدیکی دفتر پاپوچاپ به کرج، بهترین گزینه برای انجام سفارشات شما عزیزان کرجی خواهد بود.

 

 

ارتباط با دفتر پاپوچاپ:

0936-9198619

 

 

 

همچنین ببینید

پیکسل چیست

پیکسل چیست

پیکسل چیست ؟ | کامل ترین توضیحات در مورد پیکسل + خرید در مقاله پیکسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *