پازل خام سابلیمیشن

پازل خام سابلیمیشن: بهترین پازل های طراحی شده مخصوص چاپ سابلیمیشن

پازل خام سابلیمیشن یکی از پرطرفدارترین محصولات خام سابلیمیشن محسوب می شود. تصور کنید بتوانید عکسهای شخصی و خانوادگی خود که یادآور لحظات خاطره انگیز شماست را بر روی پازل خام سابلیمیشن چاپ کنید.

 

پازل خام سابلیمیشن

 

محصولات خام سابلیمیشن به تمامی محصولاتی گفته می شود که بتوانیم بر روی آنها چاپ حرارتی انجام دهیم. در ابتدا بگذارید خیالتان را از بابت واژه ی سابلیمیشن راحت کنیم. سابلیمیشن یکی از روش های چاپ است.

 

واژه ی سابلیمیشن Sublimation به معنای تصعید ( تغییر حالت ماده از جامد به گاز است ) است. علت این نامگذاری برای این روش چاپ هم به این دلیل است که در این روش با سافتاده از حرارت سبب می شویم که عکس دلخواهمان را بر روی یک سطح چاپ کنیم.

 

روش کار به این صورت است که ابتدا عکس دلخواهمان را بر روی یک کاغذ چاپ می کنیم. سپس آن کاغذ را بر روی سطح موردنظر (مثلا کاشی) قرار می دهیم. سپس بوسیله ی دستگاه حرارتی یا سابلیمیشن به آن حرارت می دهیم.

 

این حرارت سبب می شود که جوهر روی کاغذ مستقیما به گاز تبدیل شده و به همان شکل بر روی سطح مورد نظر نقش ببندد. در واقع اساس کار این روش جدا شدن جوهر از روی کاغذ و نشستن آن بر روی سطح موردنظر است. اصطلاح علمی تبدیل مستقیم جامد به گاز تصعید یا sublimation  است. به همین دلیل به این روش سابلیمیشن می گویند.

 

پازل خام سابلیمیشن

 

در چاپ حرارتی شما قادر خواهید بود که بر روی اجسام مختلف مانند پارچه، سنگ، کاشی، فلز و … عکس دلخواهتان را چاپ کنید. برای اینکار ابتدا باید سطح موردنظر آماده شود. این آماده سازی نیاز به یک سری اصول و تجهیزات دارد که به طور کامل در مقاله { ملزومات چاپ سابلیمیشن } آمده است. پس از این آماده سازی شما قادر خواهیم بود که بر روی اجسام مختلف عکس دلخواهتان را چاپ کنید.

 

امروزه درصد قابل توجهی از مردم اقلام سابلیمیشن را برای هدیه دادن و یا دکور استفاده می کنند. انواع سنگهای دکوری، زیر لیوانی، ساعت و … جزو اقلام مورد علاقه ی مردم است. بدون شک در میان این اقلام، پازل خام سابلیمیشن یکی از خاص ترین و البته پرطرفدارترین این اقلام است.

 

در واقع به هرگونه بازی معماگونه که ذهن انسان را درگیر می کند، پازل می گویند. اما در ایران به جورچین ها پازل می گویند. جورچین ها قطعاتی غیرهم شکل هستند که در اطراف خود دارای فرورفتگی و یا بیرون آمدگی هستند. اگر تمامی قطعات بصورت دقیق در کنار هم قرار بگیرند، یک عکس واحد تشکیل خواهد شد و اصطلاحا پازل حل می شود.

 

پازل های موجود در بازار عمدتا بصورت آمده هستند. یعنی عکس ها و طرح های آماده ی مختلف بر روی آن چاپ شده است. طرح هایی مانند شخصیت های کارتونی، منظره، افراد مشهور و …

 

علاوه بر این با توجه به ابعاد و تعداد تکه ها نیز انواع پازل ها در بازار موجود می باشد. امروزه پازل هایی با ابعاد چندمتری و دارای چندهزار تکه هم وجود دارند.

 

پازل خام سابلیمیشن

 

روی هم رفته پازل ها یکی از جذاب ترین بازی های فکری خانوادگی است که علاوه بر سرگرمی کمک زیادی به افزایش یادگیری و آمادکی ذهنی می کند.

 

با وجود جذابیت پازل ها، یکی از نقص های موجود در این زمینه این بود که عمدتا طرح ها آماده بود. بسیاری از افراد دوست دارند که طرح پازلشان آنطور که خودشان میخواهد باشد. چاپ سابلیمیشن توانایی این را دارد که افراد بتوانند عکس دلخواهشان را بر روی آنها چاپ کنند.

 

شما می توانید پازل های خام را تهیه کرده و بر روی آنها عمل چاپ را انجام دهید. اگر هم شما جزو کسانی هستید که دستگاه چاپ سابلیمیشن ندارید می توانید از طریق همین سایت برای سفارش اقدام نمایید.

 

 

قیمت پازل خام سابلیمیشن:

قیمت پازل خام سابلیمیشن به چندعامل بستگی دارد. همانطور که در بالا گفته شد انواع پازل سابلیمیشن در بازار موجود است. بسته به اینکه شما چه نوع پازلی و با چه ابعادی را انتخاب می کنید قیمت پازل خام سابلیمیشن متفاوت خواهد بود. امروزه انواع پازل های چرمی، کاغذی، مگنتی و چوبی و … بوجود دارد که شما می توانید بر روی آنها عکس دلخواهتان را چاپ کنید.

 

پازل خام سابلیمیشن

 

پازل سابلیمیشن:

پازل سابلیمیشن دارای مدل های مختلفی می باشد. فارغ از جنس های مختلف پازل سابلیمیش، این پازل ها دارای ابعاد مختلف 20 در 30 سانتی متر، 30 در 40 سانتی متر و بیشتر می باشد. خود این پازل ها نیز دارای انواع مختلفی از لحاظ تعداد تکه می باشند.

 

از لحاظ شکل نیز پازل ها به شکل های مختلف وجود دارند:

  • پازل قلب
  • پازل متسطیل
  • پازل دایره

 

پازل خام سابلیمیشن

 

 

 

پاپوچاپ آمادگی این را دارد که پازل های مختلفی را در ابعاد و طرح های مختلف ارائه کند.شما نیز میتوانید جهت خرید پازل خام سابلیمیشن با ما در ارتباط باشید.

 

0936-9198619

 

 

همچنین ببینید

پیکسل چیست

پیکسل چیست

پیکسل چیست ؟ | کامل ترین توضیحات در مورد پیکسل + خرید در مقاله پیکسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *